zaterdag 2 februari 2013

Zieke Floremie

We kunnen er niet aan ontsnappen, ook hier een zieke meid in onze zetel.




Mijn klein projectje (het enige waar ik zin in had woensdag op de Tiretten) de zakdoekendooshoes is niet meer weg te denken in ons huis. Uiteraard was dat project té klein voor een hele avond, dus maakte ik er nog één voor op mijn werk. Van de stof die ik te pakken kreeg op de stoffenswap van de tiretten had ik genoeg om nog 2 kussensloopjes te maken.

Dat smaken verschillen is mij duidelijk gemaakt door mijn mede-tiretten. Ik, zo fier als iets, dat ik de stof voor 2 euro gekocht had van Fien, was niet voor niets zo laag geprijsd. Fien wou er echt vanaf zijn en de andere vroegen zich af wat ik er mooi aan vond.

Awel,ik vind het héél mooi. En mijn klein, hoopje koortsemie was blij met de zakdoekendoos (waarschijnlijk kan het haar echt niet schelen welke hoes over die doos zit).

Woensdag een ander projectje, misschien iets groter.



1 opmerking:

  1. 't geheel is heel schoon! En ben curieus wat je groot project gaat worden woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen